Wednesday, November 12, 2014

Undergarment secretssss....

Hey guys!! Sorry I've been MIA for a couple of weeks now. I haven't had time to blog, I've been all over the place had so much to do. But I'M BACK, well for now lol. So I wanted to do a post on bras and shape wear. I always get asked what kind of bras I wear and what brand of spanks I wear. Well I bring you answers! So most of the time I wear the Victoria's Secret "Bombshell Bra" $49.50. Reason why I like this specific bra is because it shapes the boobs so nicely, makes them round and smooth. This bra does add two cup sizes which is completely unnecessary for my case since my boobs are huge on their own. And yes they are real for those who were curious, my size is 34D. However for anyone who wants lift and size I definitely recommend it. Although lately I have been buying non padded bras, mainly because padded ones make my boobs look like two big watermelons, its almost too damn big. I purchased various colors from Target, the bra is called "Favorite Lightly Lined Demi Bra" and its $14.99. Now that's a bargain! I also get frequently asked what kind of bras do I wear with low cut or backless clothing, the answer is I don't. If my dress/top is backless or low cut a bra is not necessary. Not only will it be really hard to hide it but it would look obvious and tacky. I have really perky boobs, because I always slept with a bra, so if I'm not wearing one they still stay up and in place.  Ok moving on to spanks. They are fuckin' LIFE CHANGING!!!!!!!!! I swear by them, they're like magic. Not only do they shape your body, but they hide any cellulite that could possibly show through clothing. It smoothes everything out, for me this is extremely important considering I have cellulite on my thighs. The cool thing about these spanks is they're not tight on the butt so it won't flatten it, it will actually lift. Most spanks flatten the butt which is annoying but these are just perfect. I purchased the spanks at Target. They are $28, and come in black and nude. The brand is called ASSETS.  I will attach the picture below.  Well as always I hope this post helped, I try to share tips as often as I can. Let me know your thoughts below! :)
Victoria's Secret "Bombshell"
Favorite Lightly Lined Demi Bra by Gilligan & O'Malley

ASSETS by Sara Blakely A Spanx


56 comments:

  1. I think you have the perfect body and you don't need Spanx but we females like to try everything out. Stay the way you are ...love Amra

    ReplyDelete
    Replies
    1. That's for models ... Perfect slimmed model in body shappers lol

      Delete
  2. You're awesome!! Lots of love coming all the way from West Africa💕💕💕💕

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. I use the silicon pasties from target. They shape to your breast for no see through. Works great

      Delete
    2. There are nipple stickers you can buy at department stores to paste over your nipple and make it smooth... Amrezy's comment lol

      Delete
  4. Wow, our choices exactly match !! Victoria secret and assets by target are my best buddies :)

    ReplyDelete
  5. Absolutely love the fact your so stright forward and your not affriad of talking about your imperfections takes courage lol but keep it up girl love youuuu so much & thanks for the second tip I need that in my life ����

    ReplyDelete
  6. Hi girl!! All your posts are very interesting! So I have a question, do you have a YouTube channel?

    ReplyDelete
  7. Thanks for sharing! I will go and check Victoria Secret ... ������

    ReplyDelete
  8. Whenever I wear spankx it rides down at my belly as the day progresses. I have a small waist and don't need it all the time but with certain dresses I like to smooth out the cellulite on my thighs too. Do that happen to you?

    ReplyDelete
  9. Thank you for sharing all your beauty secrets! I absolutely love you, your blog and instagram. I am a true fan! I have a question is it necessary to get a license or certificate of any to do what you do?

    ReplyDelete
  10. I can't believe you wear the bombshell vs bra! I swear by that bra too and can't leave the house without it on. Problem with me is that I'm only a B cup and this makes me feel like a C. I bet you don't even need it with your size but yes it shapes and lifts beautifully!

    ReplyDelete
  11. I absolutely LOVE all ASSETS products! And lucky you! I always slept with a bra on too but my boobs are NOT perky! Maybe it's because I am naturally a 36D and gravity just weighs these bitches down lmao

    ReplyDelete
    Replies
    1. Same problem here. I guess miracles don't work for everybody :(

      Delete
  12. Hi Amra! First off, thanks for always keeping it real...not only here but on every other outlet you put yourself on. You are an absolute pleasure to see pop up on my Instagram feed! I must say, you are the reason I got into pursuing make up on Instagram (i've just started in the last few months) and I pull SO much inspiration from you! I would be honoured (beyond belief) if you could just even take a look at my page (@nicoal_ann), i've always told myself "you know it's legit when Amrezy notices your photo" haha. I don't want to sound like everyone else who says that, I honestly pour my heart and soul (and time) into this as I know you do to! Keep it up you're an absolute delight to follow! <3 xoxox

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so so much! I appreciate the support :))))

      Delete
    2. I agree... it is soooo fucking REFRESHING to see a real chick that is beautiful, talented, fresh, business-oriented and isn't afraid to ADDRESS SHIT ;) I think you're so amazing and your dumb phrases make me smile. I try not to be obsessed with you, cuz let's be honest that's weird, but I am lol. my point is: you are so inspiring to, I think, all women to BE THEMSELVES and just be REAL, regardless of what the masses think. thank you for that. don't like it? DON'T WATCH IT! love youuuu Rezy ♡

      -Heather Ferrer... cuz idk if my Google account is signed in and I pop up as an unknown fake person with no profile pic :(

      Delete
    3. I agree... it is soooo fucking REFRESHING to see a real chick that is beautiful, talented, fresh, business-oriented and isn't afraid to ADDRESS SHIT ;) I think you're so amazing and your dumb phrases make me smile. I try not to be obsessed with you, cuz let's be honest that's weird, but I am lol. my point is: you are so inspiring to, I think, all women to BE THEMSELVES and just be REAL, regardless of what the masses think. thank you for that. don't like it? DON'T WATCH IT! love youuuu Rezy ♡

      -Heather Ferrer... cuz idk if my Google account is signed in and I pop up as an unknown fake person with no profile pic :(

      Delete
  13. I never thought of that style of VS because I wear 34DDD. Not even sure they make it in my size but I'm tempted to try them on now and not scared of getting too watermelon like lol!

    Thank you for the recommendation :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm a 38 DD and Victoria Secret does not carry my size in store only online & only in some styles :( they don't have love for the busty in stores lol

      Delete
    2. whaat thats crazy! Victorias Secret had my size (38DDD) maybe that certain store didnt carry it?

      Delete
    3. whaat thats crazy! Victorias Secret had my size (38DDD) maybe that certain store didnt carry it?

      Delete
  14. Thank you Amrezy!! I've always worn target bras and they fit so beautifully...sometimes you don't have to spend ridiculous money on stuff

    ReplyDelete
  15. I'm going to Target...thanks for the tips

    ReplyDelete
  16. Hi Great Blog, Is there any reason why you don't do a youtube channel?

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's too much work and I don't have patience for it lol

      Delete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. OMG!! Thank you for this wonderful tip about the spanks, I've always wanted to try spanks but didn't know what was a good brand.

    P.S. I love how you are always you and don't take shit from anyone ;)

    XO- Daisy Castellon

    ReplyDelete
  19. Great post! But do you really believe sleeping in a bra keeps boobs perky?

    www.chloepierre.com x

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know I'm not amra responding to your question, but I believe it's just a myth. I never, ever wear a bra (people think I'm crazy when I tell them that but bras are SO uncomfortable) and my boobs are so perky. maybe it's all just genetics.

      Delete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. Amrezy! Omg im constantly finding myself to wear what your wear. I cant lol with tight fitted dresses my panty line is always there. Lol your a different story your like perff. So is that what spanks will do ? Hide panty lines and give you a hourglass figure?

    ReplyDelete
  22. Amrezy! Omg im constantly finding myself to wear what your wear. I cant lol with tight fitted dresses my panty line is always there. Lol your a different story your like perff. So is that what spanks will do ? Hide panty lines and give you a hourglass figure?

    ReplyDelete
  23. I love that bra!! I was wondering what do you use when you are wearing lace dresses that are see through?! I bought one and I dont know what to wear under it!

    ReplyDelete
  24. Do those spanks ride up your legs ? I have that problem all the time and I hate it

    ReplyDelete
  25. Bra stickers are the perfect solution to give the breasts a strapless boost. Bra stickers lift breasts from the top and are suitable for backless dresses. Boob Tape, Bra stickers, Bra tapes.
    For strapless http://byebra.co.uk/product/boob-tape/
    <a href="http://byebra.co.uk/product/bra-stickers/
    <a href="http://byebra.co.uk/product/bra-tapes/
    <a href="http://byebra.co.uk/
    <a href="http://byebra.co.uk Some /
    <a href="http://byebra.co.uk/
    , backless and plunge dresses
    <a href="

    ReplyDelete
  26. Keep up the good work , I read few posts on this web site and I conceive that your blog is very interesting and has sets of fantastic information.
    tanguinha

    ReplyDelete
  27. Bra stickers are the perfect solution to give the breasts a strapless boost. Bra stickers lift breasts from the top and are suitable for backless dresses. Boob Tape, Bra stickers, Bra tapes.
    Boob Tape,
    Bra stickers,
    Bra tapes

    ReplyDelete
  28. The adhesive breast lifts are made of a very thin and flexible self-adhesive foil, which is produced by 3M. It is shaped like a horseshoe, which makes it possible to position the nipples upwards by several centimeters The Boob Tape,Bra stickers, Bra tapes. The adhesive breast lifts can also be used to make corrections – for instance, if a woman has The Boob Tape,Bra stickers, Bra tapes two different breast shapes, or sizes, or nipple heights.

    ReplyDelete
  29. You always look flawless in your Instagram posts! Never would have thought you wore Spanx. I will definitely invest in a pair of the Assets.

    Thanks for sharing!
    www.chantelthebelle.com

    ReplyDelete
  30. Please tell us what you use on your hair!! �� It's gorgeous ! What hair dye do they use on you? The brand ? And color !??? Please ! ��

    ReplyDelete
  31. Please tell us what you use on your hair!! �� It's gorgeous ! What hair dye do they use on you? The brand ? And color !??? Please ! ��

    ReplyDelete
  32. Zivame Deals |Zivame Coupon Codes to avail great discounts while shopping from an exclusive collection of lingerie, night wear, swim wear, beach wear, dresses, shape wear and much more.

    ReplyDelete

  33. Technosoups provides useful digital tips and resources on software, gadgets, and apps you can’t live without. We trying to provide useful information to users on the topics like Computer Tips and Tricks, How to, Mobile Tech and also review on new Gadgets. Our aim is to become your favorite digital resources destination on the web. Xiaomi redmi note 4

    ReplyDelete
  34. was loocking for a profile on fastfoxxx.net. stumbled here. weard stuff happen to wierd people.YES. this blogg is carap and awsame at same time.

    ReplyDelete